Hej Hej, Jag har uppgraderat mitt IHC-system med en ny IHC visuell kontroller (SW 3.3.44). Nu har jag lagt till brandlarmsfunktionsblocket "6.3.0.5 Rögalarm med loggfunktion". I larmet kan du få en återställning av brandlarmet. Problemet är att när återställningstiden går ut går larmet. Det jag vill är att om möjligt kunna pausa brandlarmet, t ex matlagning.
I min tidigare installation med IHC1.0 fungerade detta perfekt med funktionsblocket "1.07.c Larm för rök".
Någon som kan hjälpa mig att få en paus från brandlarmet/brandlarmet/brandlarmet
Spørgsmål
Per5132
Hej
Hej, Jag har uppgraderat mitt IHC-system med en ny IHC visuell kontroller (SW 3.3.44).
Nu har jag lagt till brandlarmsfunktionsblocket "6.3.0.5 Rögalarm med loggfunktion".
I larmet kan du få en återställning av brandlarmet.
Problemet är att när återställningstiden går ut går larmet.
Det jag vill är att om möjligt kunna pausa brandlarmet, t ex matlagning.
I min tidigare installation med IHC1.0 fungerade detta perfekt med funktionsblocket "1.07.c Larm för rök".
Någon som kan hjälpa mig att få en paus från brandlarmet/brandlarmet/brandlarmet
etc. Per
Redigeret af Per5132Förtydligande
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts