Hej Jag har uppgraderat mitt IHC-system med en ny IHC visual controller (SW 3.3.44) och GSM-modem. Allt det gamla fungerar nu.
Nästa steg är att ändra dina dimmers till LED-dimmers. LK IHS LED Dimmer 2 kanals M36. Fick problem direkt när IHC visual visar en dimmer med gult utropstecken, se bild. Kan varken styra dimmern med "Service View" eller med en tryckknapp. (Försök igen nedan innan jag sätter in tryckknappar)
Jag kan styra dimmern med en tryckknapp på dimmern. Dimmer är efter styrenhet på RS485 och GSM-modem sist.
Spørgsmål
Per5132
Hej
Jag har uppgraderat mitt IHC-system med en ny IHC visual controller (SW 3.3.44) och GSM-modem.
Allt det gamla fungerar nu.
Nästa steg är att ändra dina dimmers till LED-dimmers. LK IHS LED Dimmer 2 kanals M36.
Fick problem direkt när IHC visual visar en dimmer med gult utropstecken, se bild.
Kan varken styra dimmern med "Service View" eller med en tryckknapp. (Försök igen nedan innan jag sätter in tryckknappar)
Jag kan styra dimmern med en tryckknapp på dimmern.
Dimmer är efter styrenhet på RS485 och GSM-modem sist.
Kan någon hjälpa mig?
Hur kommer Visual i kontakt med dimmern?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts