Jesper Bay Hebsgaard Skrevet September 14, 2022 Rapporter Share Skrevet September 14, 2022 Hej Er der en FB der kan tælle antal tryk og efter x antal tryk den går i on Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret September 14, 2022 Rapporter Share Besvaret September 14, 2022 Der er fra tid til anden nogen som spørger efter sådan en FB, men mig bekendt har de alle givet op. Ikke fordi det er besværligt at kode FB'en, men fordi det er besværligt at forklare familien hvorfor man skal trykke 1 gang for at tænde lampe A og 2 gange for at tænde lampe B o.s.v. Jesper Bay Hebsgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Astronaut Besvaret September 14, 2022 Rapporter Share Besvaret September 14, 2022 13 hours ago, Jesper Bay Hebsgaard said: Er der en FB der kan tælle antal tryk og efter x antal tryk den går i on Jeg lavede en for 20 år siden som jeg brugte i lang tid og det virkede fint. Men kun med wired tryk. Med wireless tryk virker det ikke og man kan ikke lave sådan en blok. Desværre har jeg ikke længere koden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Bay Hebsgaard Besvaret September 15, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2022 Det er til service så når noget har været tændt 30 gange så tænder den service lampen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret September 15, 2022 Rapporter Share Besvaret September 15, 2022 Åhr det var ikke til at styre lyset/tændingen med. Så er det da rimelig simpelt at lave en tæller FB der blot registrerer hvor mange gange den går ON, og hvis den når setpunktet, aktivere en udgang. Du kan evt tage et kik i den store manual der installeres sammen med Visual, for i den er der et konkret eksempel på noget tilsvarende. En tæller FB på et toilet, så man kan indikere om rengøring er påkrævet. Jesper Bay Hebsgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Bay Hebsgaard Besvaret September 15, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2022 2 timer siden, Lars Jacobsen skrev: Åhr det var ikke til at styre lyset/tændingen med. Så er det da rimelig simpelt at lave en tæller FB der blot registrerer hvor mange gange den går ON, og hvis den når setpunktet, aktivere en udgang. Du kan evt tage et kik i den store manual der installeres sammen med Visual, for i den er der et konkret eksempel på noget tilsvarende. En tæller FB på et toilet, så man kan indikere om rengøring er påkrævet. Du siger læs manualen :-) det gør jeg så :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Bay Hebsgaard Besvaret September 15, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2022 1 time siden, Jesper Bay Hebsgaard skrev: Du siger læs manualen :-) det gør jeg så :-) Det virker sku :-) Lars1 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jesper Bay Hebsgaard
Hej
Er der en FB der kan tælle antal tryk og efter x antal tryk den går i on
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts