Jens Ostenfeld Skrevet September 1, 2022 Rapporter Share Skrevet September 1, 2022 Jeg søger lidt hjælp til at få programmeret varmestyring. Der er tale om gulvvarme fra en Danfoss FHF manifold med blandesløjfe. Huset er fra 1968, og da der i de senere år er lavet en del om/tilbygninger. VVS-installationen og sammenkoblingen med IHC-modulerne er pt. foretaget som følger: Er der en som mod et vederlag vil kunne hjælpe med at programmere dette? Mvh Jens C2-20220728.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret September 1, 2022 Rapporter Share Besvaret September 1, 2022 Hej Jens Gerne. Jeg laver det normalt så kunden(du) for maksimal udbytte og fleksibilitet af den lette gulvvarme. Venligst Henning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens Ostenfeld Besvaret September 1, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2022 Tak Henning, det må du gerne. Du har min e-mail fra tidligere. Hilsen Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret September 1, 2022 Rapporter Share Besvaret September 1, 2022 Vil du sende mig begge de kørende programmer. Enten her, eller via mail, bare så jeg ikke får lavet noget forkert. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jens Ostenfeld
Jeg søger lidt hjælp til at få programmeret varmestyring. Der er tale om gulvvarme fra en Danfoss FHF manifold med blandesløjfe.
Huset er fra 1968, og da der i de senere år er lavet en del om/tilbygninger.
VVS-installationen og sammenkoblingen med IHC-modulerne er pt. foretaget som følger:
Er der en som mod et vederlag vil kunne hjælpe med at programmere dette?
Mvh Jens
C2-20220728.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts