Min "nye controller" et lidt langsom.
Jeg har skiftet den gamle controller fra 98, til at nyere hardware 6.2, med software 2.8.4.
Min installation har:
2×output 230.
1×output 24.
2×input 24.
2×wireless tryk.
1×wireless relæ (puck relæ).
1×wireless lampeudtag (relæ).
Og en frygtelig masse svagstrømstryk.
Det er ikke den fejl hvor der går op til 5 sek. fra tryk til reaktion, som jeg har læst andre har oplevet.
Jeg oplever at der går ca. 0,5 sek. fra tryk til udgangen reagere.
Jeg har forbundet op til 4 svagstrømstryk på en enkelt indgang, og har sat alle 4 tryk til indgangen i programmeringen, (indgang 1.16).
Jeg har sat alle de svagstrømstryk der ikke er forbundet til noget, til at være indgang 8.18 i programmeringen.
Jeg har forsøgt at ligge en helt tom programmering i controlleren, taget strømmen i 5 min, lægge min rigtige programmering ind igen, og stadig samme resultat.
Spørgsmål
Thygekm
Min "nye controller" et lidt langsom.
Jeg har skiftet den gamle controller fra 98, til at nyere hardware 6.2, med software 2.8.4.
Min installation har:
2×output 230.
1×output 24.
2×input 24.
2×wireless tryk.
1×wireless relæ (puck relæ).
1×wireless lampeudtag (relæ).
Og en frygtelig masse svagstrømstryk.
Det er ikke den fejl hvor der går op til 5 sek. fra tryk til reaktion, som jeg har læst andre har oplevet.
Jeg oplever at der går ca. 0,5 sek. fra tryk til udgangen reagere.
Jeg har forbundet op til 4 svagstrømstryk på en enkelt indgang, og har sat alle 4 tryk til indgangen i programmeringen, (indgang 1.16).
Jeg har sat alle de svagstrømstryk der ikke er forbundet til noget, til at være indgang 8.18 i programmeringen.
Jeg har forsøgt at ligge en helt tom programmering i controlleren, taget strømmen i 5 min, lægge min rigtige programmering ind igen, og stadig samme resultat.
Har i nogle bud på hvad det kan være?
Link til kommentar
Del på andre sites
11 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts