Jakob Bruun Skrevet December 12, 2007 Rapporter Share Skrevet December 12, 2007 Er der nogen der har erfaringer med 2.4.796 beta firmware?Det ville være rart at høre om nogen har oplevet specielle problemer med den, eller ligefrem opdaget noget der er rettet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
tart Besvaret December 28, 2007 Rapporter Share Besvaret December 28, 2007 Jeg har prøvet at download ver. 796 den kørte ok i ca. 24 timer men derefter ville wireless tryk ikke vikre. Ved tryk på dem kom der ikke lys i den blå lampe på controller. Controlen viste ingen fejl.Derefter download jeg ver.586 alt kørte igen ok. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBISystem.dk Besvaret January 3, 2008 Rapporter Share Besvaret January 3, 2008 Samme her - wireless tryk kan "falde" af, samt at jeg syntes at den er lidt slow. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts