IamAbel Skrevet August 9, 2022 Rapporter Share Skrevet August 9, 2022 Hejsa, skal til at renovere en gruppetavle. Der er en del nul-ledere i gruppeafbryderne fra kabler hvor der er monteret tændledninger på output 230 modul. Hvordan monterer I nullederne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret August 10, 2022 Rapporter Share Besvaret August 10, 2022 Det normale er at lave det som det er gjort i din tavle, med nul lederen monteret direkte i gruppe afbryderen. I min tavle har jeg imidlertid valg klemme rækker, således at jeg ikke har nogen klemme eller gruppeafbryder med mere end 1 ledning. Det er dog LANGT fra normalt. En mellem løsning kan være nulleder klemmer som disse https://billigihc.dk/nulleder-klemme-n14-s-bla-10-stk Mikkel Skovgaard og IamAbel 2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
IamAbel Besvaret August 10, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2022 Tak for hurtigt svar Lars. Det er noget i den retning der godt kunne blive løsningen Mvh Leif Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts