Ren+e Skrevet August 2, 2022 Rapporter Share Skrevet August 2, 2022 jeg har fået ny pc med win11, Når jeg nu skal bruge ID nr på en kontakt i controlleren ved hjælp af CTRL og peg med muse på kontakten, så bliver det nu kun vist i et brøkdel af et sekund. hvor jeg på windows 10 fik vist de indtil jeg flyttede musen. kan man få vist det på anden måde ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret August 5, 2022 Rapporter Share Besvaret August 5, 2022 På 2.8.2022 at 10:47 , Ren+e skrev: jeg har fået ny pc med win11, Når jeg nu skal bruge ID nr på en kontakt i controlleren ved hjælp af CTRL og peg med muse på kontakten, så bliver det nu kun vist i et brøkdel af et sekund. hvor jeg på windows 10 fik vist de indtil jeg flyttede musen. kan man få vist det på anden måde ? Du kan uploade din vis fil til min service her: https://jemi.dk/ihc/docs/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ren+e Besvaret August 9, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2022 jeg kan ikke se ID nr på mit tryk kun serienr Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret August 10, 2022 Rapporter Share Besvaret August 10, 2022 Under "Avanceret" menuen: Så kommer de på under oversigten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ren+e
jeg har fået ny pc med win11,
Når jeg nu skal bruge ID nr på en kontakt i controlleren ved hjælp af CTRL og peg med muse på kontakten, så bliver det nu kun vist i et brøkdel af et sekund. hvor jeg på windows 10 fik vist de indtil jeg flyttede musen.
kan man få vist det på anden måde ?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts