FRBI Skrevet July 18, 2022 Rapporter Share Skrevet July 18, 2022 Hej. Da jeg har problemer med at tilgå min V2 og også det at den kører meget langsomt, er det plug and play at skifte den til en V3 ? Jeg tænker gemme mit projekt, skifte controller og uploade projekt igen ? Mvh Frank Birch Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret July 18, 2022 Rapporter Share Besvaret July 18, 2022 Umiddelbart ja. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret July 19, 2022 Rapporter Share Besvaret July 19, 2022 Det eneste problem der kan opstå, er, at du i dit V2 projekt har brugt det Wireless der er udgået i V3. Hvis, så kommer Visual med en fejlmeddelese, det er dog bare at skifte til et andet produkt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
FRBI
Hej.
Da jeg har problemer med at tilgå min V2 og også det at den kører meget langsomt, er det plug and play at skifte den til en V3 ?
Jeg tænker gemme mit projekt, skifte controller og uploade projekt igen ?
Mvh
Frank Birch
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts