Thygekm Skrevet July 13, 2022 Rapporter Share Skrevet July 13, 2022 Jeg har lige målt spændingen på min 15W PSU, som antageligt har siddet i tavlen siden 1998, hvor huset blev bygget. Der er sku 27,8V over dens udgang :-o Måske ikke i sig selv alarmerende, da den antageligt har givet mit IHC 27,8V i mange år. Men det er da lige til grænsen, og nu er jeg i tvivl om om jeg tør tilslutte den til den HW 6.2 controller jeg har anskaffet mig? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kristian Poulsen Besvaret July 14, 2022 Rapporter Share Besvaret July 14, 2022 IHC komponenterne accepterer, ifølge databladene, spændinger mellem 20-28 V, så du behøver ikke bekymre dig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nowack Besvaret July 14, 2022 Rapporter Share Besvaret July 14, 2022 Desuden ser PSU'en også ud til at være indenfor spec's jf. vejledningen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thygekm Besvaret July 16, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 16, 2022 Ja, inden for, men lige på grænsen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Thygekm
Jeg har lige målt spændingen på min 15W PSU, som antageligt har siddet i tavlen siden 1998, hvor huset blev bygget.
Der er sku 27,8V over dens udgang :-o
Måske ikke i sig selv alarmerende, da den antageligt har givet mit IHC 27,8V i mange år.
Men det er da lige til grænsen, og nu er jeg i tvivl om om jeg tør tilslutte den til den HW 6.2 controller jeg har anskaffet mig?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts