Preben_n Skrevet July 4, 2022 Rapporter Share Skrevet July 4, 2022 Når jeg trykker ctrl + mouseover kunne jeg tidligere se adresserne på ihc-ind/ud osv. Men nu slukker mouseover PopUp'en så hurtigt at jeg ikke kan nå at læse tallet :-( Er det en windows konfiguration, eller hvordan finder i adressen hvis det f.eks er i en funktionsblok ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret July 4, 2022 Rapporter Share Besvaret July 4, 2022 Du kan upload din fil her også kan du se det hele: https://jemi.dk/ihc/docs/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Preben_n Besvaret July 4, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 4, 2022 Tak :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret July 4, 2022 Rapporter Share Besvaret July 4, 2022 Ja, jeg har også bemærket, at Windows 11 har denne adfærd. Ved ikke hvorfor. Udover Mikkels gode forslag kan du også åbne projektfilen i notepad og så konvertere hex værdier til decimal. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret July 5, 2022 Rapporter Share Besvaret July 5, 2022 15 timer siden, EjvindHald skrev: Ja, jeg har også bemærket, at Windows 11 har denne adfærd. Ved ikke hvorfor. Udover Mikkels gode forslag kan du også åbne projektfilen i notepad og så konvertere hex værdier til decimal. Man kan også åbne i service view mener jeg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Preben_n
Når jeg trykker ctrl + mouseover kunne jeg tidligere se adresserne på ihc-ind/ud osv.
Men nu slukker mouseover PopUp'en så hurtigt at jeg ikke kan nå at læse tallet :-(
Er det en windows konfiguration, eller hvordan finder i adressen hvis det f.eks er i en funktionsblok ?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts