søholm Skrevet June 23, 2022 Rapporter Share Skrevet June 23, 2022 Hej . Jeg har en kunde , som har et gammelt ihc system. Lyset kommer og går ,som det selv vil. Det er et gammelt ihc program , som styres / programmeres fra en DOS eller Windows Xp.7' Er der nogen der kan hjælpe , ville det være dejlig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret June 23, 2022 Rapporter Share Besvaret June 23, 2022 Med en 20+ år gammel controller, vil jeg anbefale en planlagt udskiftning af controller og strømforsyning. Hvis ikke kunden har fyldestgørende dokumentation over de anvendte ind- og udgange, så har jeg et rigtig godt værktøj til at finde dem alle. se evt. video: https://drive.google.com/file/d/192tcypnBHOpL0HLy1aSetW9wDAmsATGe/view?usp=drivesdk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
søholm
Hej .
Jeg har en kunde , som har et gammelt ihc system.
Lyset kommer og går ,som det selv vil.
Det er et gammelt ihc program , som styres / programmeres fra en DOS eller Windows Xp.7'
Er der nogen der kan hjælpe , ville det være dejlig
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts