Rasmus Høy Skrevet June 17, 2022 Rapporter Share Skrevet June 17, 2022 Hej. Jeg har opgraderet min installation fra en controller V2 til en ny controller V3 da jeg skulle prøve de nye 2 kanels lysdæmper. Jeg er desværre løbet ind i det problem at sceneview siger intet projekt er tilgængeligt på controlleren. Alt andet virker. Det skal lige sige at det virkede fint første gang jeg åbnede det. Nogle der har nogle ider/forslag til hvad jeg kan gøre. Controlleren er firmware opdateret. Tomt problem er også prøvet uden held :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret June 17, 2022 Rapporter Share Besvaret June 17, 2022 Et sceneview projekt lægges i controlleren via scenedesign, så hvis du ikke har gjort det, er der ikke noget at vise. Men mon ikke du i stedet ønsker at åben SERVICEview. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Rasmus Høy
Hej.
Jeg har opgraderet min installation fra en controller V2 til en ny controller V3 da jeg skulle prøve de nye 2 kanels lysdæmper.
Jeg er desværre løbet ind i det problem at sceneview siger intet projekt er tilgængeligt på controlleren. Alt andet virker.
Det skal lige sige at det virkede fint første gang jeg åbnede det.
Nogle der har nogle ider/forslag til hvad jeg kan gøre.
Controlleren er firmware opdateret. Tomt problem er også prøvet uden held :-)
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts