Kristian Varming Hansen Skrevet June 11, 2007 Rapporter Share Skrevet June 11, 2007 HejKan man få sit IHC til at styre et Integra Velux vindue (tænker på en evt. timerfunktion) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Per Majgaard Besvaret June 13, 2007 Rapporter Share Besvaret June 13, 2007 Nu kender jeg ikke lige Integra modellen, men vi har en installation i en af vores kontorer hvor velux vinduerne styres via IHC, så det kan lade sig gøre at styre Velux vinduer med motor via IHC. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret September 15, 2007 Rapporter Share Besvaret September 15, 2007 Hvis den oprindelige styreenhed til vinduet, bare bytter om på fase og nul, så er det i hvertfald ikke noget problem.Hvis du fortæller hvordan de bliver styret som standard, skal jeg nok se om jeg kan finde en løsning til dig, hvis du ikke allerede har fået det løst ;)/Jakob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBISystem.dk Besvaret November 19, 2007 Rapporter Share Besvaret November 19, 2007 Hej Jacobnetop denne model er \"ren\" wireless og kræver vist en I/O box for at man kan overstyre den,mhvAllan Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret November 19, 2007 Rapporter Share Besvaret November 19, 2007 Hmm ja, så kan jeg i hvertfald ikke hjælpe Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts